Co kupują Polacy?

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [3-9.09.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W dzisiejszym raporcie, bazując na zestawieniu najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia, które publikowaliśmy we wtorek, przedstawiamy listę produktów oraz marek, które były najczęściej wyszukiwane przez użytkowników Blixa –  najpopularniejszej w Polsce mobilnej aplikacji agregującej oferty sieci handlowych. Zachęcamy do lektury!

CZEGO UŻYTKOWNICY BLIXA SZUKALI W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, w najpopularniejszych gazetkach, użytkownicy Blixa poszukiwali produktów w poszczególnych kategoriach:

  • artykuły spożywcze (papryka, mleko, kawa, masło oraz piwo)
  • odzież i obuwie (kalosze, kurtka, bluza, koszula)
  • chemia i kosmetyki (proszek do prania)
  • sprzęty AGD (blender, maszyna do szycia, toster)
  • artykuły do domu (kosz, dywan, patelnia, garnki, poduszka, kubek).

Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się Dada, Persil, Huawei oraz Bebilon.

CZEGO UŻYTKOWNICY BLIXA SZUKALI W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, w najbardziej angażujących gazetkach, użytkownicy poszukiwali:

  • artykułów spożywczych (cukier, piwo, masło, mleko, schab, ser)
  • chemia i kosmetyki (tabletki do zmywarki)
  • artykuły szkolne (plecak, zeszyty, piórnik, pisaki, koszulka)
  • artykuły dekoracyjne do domu (wieszak, skrzynka, koc).

Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się: Pampers, Dada, Vileda, Nescafe, Tchibo, Persil, Lovela oraz Domestos.

Jeśli interesują Państwa zestawienia produktów poszukiwanych w gazetkach reklamowych przez użytkowników najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień. Na bieżąco będziemy Państwa informować o kolejnych raportach, jakie opublikujemy na blogu.

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

W przyszłym tygodniu przedstawimy kolejne zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek mobilnych, demografię użytkowników Blixa i statystki dotyczące najpopularniejszych słów kluczowych.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera