Gdzie kupują Polacy?

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [10-16.09.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Nowoczesny konsument planuje codzienne zakupy w oparciu o rozwiązania pozwalające zaoszczędzić przede wszystkim czas, ale i pieniądze. Nic więc dziwnego, że ponad 1 000 000 osób znajdujących się na ścieżce zakupowej (customer journey) decyduje się na skorzystanie z Blixa – najpopularniejszej w Polsce aplikacji mobilnej, agregującej gazetki reklamowe. Analiza ich zachowań w aplikacji pozwala wyciągać wnioski na temat intencji zakupowych. W których sieciach handlowych kupują? Które gazetki reklamowe najmocniej angażują ich uwagę? Na te i więcej pytań odpowiadamy w dzisiejszym raporcie.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Pierwsze miejsce zajął katalog sieci Lidl, obowiązujący od poniedziałku do soboty. Znalazły się w nim m.in. odzież dla całej rodziny oraz sprzęt krawiecki.

Drugie miejsce należało do publikacji z cyklu „W tym tygodniu”, wydawanej przez sieć Biedronka. Znalazł się w niej m.in. asortyment spożywczy oraz chemia gospodarcza.

Podium zamyka katalog sieci Lidl z jesienną kolekcją marki Esmara, stworzoną we współpracy z Heidi Klum. Znalazła się w nim modna odzież damska, obuwie oraz akcesoria.

Na kolejnej pozycji uplasowała się gazetka „Tani piątek i sobota” sieci Biedronka. Znalazły się w niej przede wszystkim produkty spożywcze.

Zestawienie top 5 najpopularniejszych gazetek reklamowych minionego tygodnia zamyka sieć Biedronka z kolejną publikacją z cyklu „W tym tygodniu”. Wśród zaprezentowanego asortymentu znalazły się m.in. artykuły spożywcze i produkty dla dzieci.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki znajdujące się w zestawieniu najbardziej angażujących liczyły od 32 do 102 stron.

Na pierwszym miejscu, wśród najbardziej angażujących gazetek znalazła się publikacja sieci Lidl „Od czwartku”. Użytkownicy Blixa spędzili w niej średnio 3,32 minuty, poświęcając na zapoznanie się z każdą stroną średnio 6,22 sekundy. Gazetka składała się z 32 stron.

Drugie miejsce przypadło cyklicznej publikacji „Na dobry tydzień” sieci Kaufland. Gazetka składała się z 48 stron. Użytkownicy Blixa spędzili w niej średnio 3,15 minuty, poświęcając każdej stronie średnio aż 3,94 sekundy.

Podium zamyka 52–stronicowa gazetka sieci Biedronka, z serii „W tym tygodniu”.  Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,90 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,35 sekundy.

Czwarte miejsce zajęła trzecia część „Katalogu rodzinnych wnętrz”. Na jej przeglądaniu 102-stronicowej publikacji, użytkownicy Blixa spędzili średnio 1,55 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 2,63 sekundy.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek minionego tygodnia zamyka publikacja sieci Tesco „Jak wydawać mniej?”. Gazetka liczyła 32 strony. Średni czas spędzony przez użytkowników Blixa na jej przeglądaniu wyniósł 2,47 minuty, z czego na zapoznanie się z każdą stroną poświecono średnio 4,63 sekundy.

Jeśli interesują Państwa zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera i subskrybowania powiadomień. Dzięki temu będziemy informować Państwa o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, natomiast pojutrze – zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera