Kim są polscy konsumenci?

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [10-16.09.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Dla zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek ubiegłego tygodnia, przeanalizowaliśmy strukturę wieku i płci użytkowników, którzy zapoznali się z publikacjami sieci handlowych. Wyniki prezentujemy w dzisiejszym wpisie.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

W minionym tygodniu, wśród kobiet, najpopularniejszą gazetką była publikacja sieci Biedronka „Tani piątek i sobota”. Pośród użytkowników, którzy się z nią zapoznali, panie stanowiły aż 89%. Natomiast mężczyźni najchętniej przeglądali katalog sieci Lidl, obowiązujący od poniedziałku do soboty. Panowie stanowili 22% osób przeglądających tę publikację.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującą gazetką ubiegłego tygodnia, wśród kobiet, była publikacja sieci Biedronka ,,W tym tygodniu- od poniedziałku do soboty”. Damska część odbiorców stanowiła 83%. Natomiast wśród mężczyzn, publikacja sieci Black Red White ,,Katalog rodzinnych wnętrz, część 3″. Panowie stanowili 23% osób przeglądających tę pozycję.

Jeśli interesują Państwa zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, zapraszamy do zapisania się do subskrypcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować w nich o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

Już jutro, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera