Reklama natywna w praktyce

Reklama natywna w praktyce: Felix Purina

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Pragnąc serwować Państwu najciekawsze treści, rozpoczynamy nasz nowy cykl. W ramach „Reklamy natywnej w praktyce” w każdym tygodniu opublikujemy przykłady realizowanych aktualnie kampanii reklamowych w Blixie – najpopularniejszej aplikacji mobilnej agregującej gazetki reklamowe sieci handlowych, z których korzysta już ponad 1 000 000 użytkowników. Dzięki temu będą Państwo mogli przekonać się, jak w rzeczywistości wygląda współpraca z nami. Zapraszamy do lektury.

By promować karmę dla kotów marki Felix, firma Purina zdecydowała się na przeprowadzenie w Blixie kampanii reklamowej z wykorzystaniem formatów natywnych, takich, jak: AdInsert i AdInsert Video (o których szerzej pisaliśmy w naszej bazie wiedzy) oraz AdDisplay.

 

 

Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem kampanii natywnej dla swojej marki, zapraszamy do wypełnienia poniższego formularza, by nasz Dział Handlowy mógł się z Państwem skontaktować.

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

Zachęcamy również do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień. Na bieżąco będziemy Państwa informować o tym, co opublikujemy na blogu.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera