Reklama natywna w praktyce

Reklama natywna w praktyce: Triumph

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W dzisiejszym krótkim wpisie przedstawiamy Państwu aktualnie prowadzoną kampanię natywną marki Triumph w aplikacji mobilnej Blix, z której korzysta już ponad 1 000 000 zadowolonych użytkowników, planujących codzienne zakupy.

By promować kolekcję Amourette, marka Triumph zdecydowała się na przeprowadzenie w aplikacji Blix kampanii reklamowej z wykorzystaniem formatu natywnego AdInsert  (w bazie wiedzy tłumaczymy, na czym polega). Akcja jest wspierana geofencingiem w aplikacji Qpony  (użytkownicy przekraczający określone wcześniej placówki na siatce geograficznej, otrzymują na swoje urządzenia mobilne powiadomienia widoczne poniżej).

Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem kampanii natywnej dla swojej marki, zapraszamy do wypełnienia poniższego formularza, by nasz Dział Handlowy mógł się z Państwem skontaktować.

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

Zachęcamy również do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień. Na bieżąco będziemy Państwa informować o tym, co opublikujemy na blogu.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera