Reklama natywna w praktyce

Reklama natywna w praktyce: BGŻ BNP Paribas

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Używana przez ponad 1 000 000 osób aplikacja Blix, agregująca gazetki reklamowe sieci handlowych, to doskonały kanał do prowadzenia kampanii marketingowych dla niemal każdego produktu czy usługi. Będący w nastroju zakupowym użytkownicy są odpowiednim audytorium dla reklam natywnych. Kolejną marką, która zdecydowała się na tego typu kampanię w Blixie, jest bank BGŻ BNP Paribas.

W celu promowania akcji „Aktywni z Bankiem BGŻ BNP Paribas”, wykorzystywane są formaty natywne w aplikacji Blix, takie, jak ad insert oraz linkująca gazetka natywna, na temat których więcej pisaliśmy w naszej bazie wiedzy. Dodatkowo, kampania wspomagana jest widocznym poniżej kuponem bezpośrednim w aplikacji Qpony.

Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem kampanii natywnej dla swojej marki, zapraszamy do wypełnienia poniższego formularza, by nasz Dział Handlowy mógł się z Państwem skontaktować.

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

Zachęcamy również do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień. Na bieżąco będziemy Państwa informować o tym, co opublikujemy na blogu.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera