Reklama natywna w praktyce

Reklama natywna w praktyce: Vichy

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W Blixie – najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej gazetki reklamowe, z której korzysta  już ponad 1 000 000 zadowolonych użytkowników – prowadzona jest aktualnie natywna kampania reklamowa dla marki Vichy.

W celu promowania nowego produktu w ofercie – nawilżająco-wzmacniającego boostera Minéral 89 – marka Vichy zdecydowała się na przeprowadzenie kampanii promocyjnej w aplikacji Blix 📰 📲. Natywne formaty, jakie są wykorzystywane, to linkująca gazetka natywna oraz ad insert. Jeśli są Państwo zainteresowani szczegółami na temat tych formatów, zapraszamy do przeczytania krótkiego artykułu na temat reklamy natywnej w naszej bazie wiedzy 📚.

Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem kampanii natywnej dla swojej marki, zapraszamy do wypełnienia poniższego formularza 📝, by nasz Dział Handlowy mógł się z Państwem skontaktować 📧 📞. Zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień 🎯.

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera