Reklama natywna w praktyce

Reklama natywna w praktyce: Ferrero

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Jedną z aktualnie prowadzonych w Blixie – najpopularniejszej w Polsce aplikacji mobilnej, agregującej gazetki reklamowe – kampanii natywnych, jest ad insert dla Ferrero.

By nagłośnić loterię promocyjną „Złote chwile w Nowym Jorku”, Ferrero – właściciel marki pralin Ferrero Rocher – zdecydował się na przeprowadzenie w aplikacji Blix 📰 📲 kampanii natywnej, polegającej na umieszczeniu formatu ad insert w kontekstowo odpowiadających komunikowanej akcji gazetkach reklamowych. O tym, czym jest ad insert mogą Państwo przeczytać w naszej bazie wiedzy 📚, a kreację reklamową mogą Państwo zobaczyć poniżej lub bezpośrednio w aplikacji.

Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem kampanii natywnej dla swojej marki, zapraszamy do wypełnienia poniższego formularza 📝, by nasz Dział Handlowy mógł się z Państwem skontaktować .

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

Zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień 🎯.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera