Reklama natywna w praktyce

Reklama natywna w praktyce: Gerber

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Mobilny agregat gazetek reklamowych najpopularniejszych sieci handlowych – aplikacja Blix – to doskonały kanał dystrybucji treści marketingowych głównie dla marek z branży FMCG, ale nie tylko. Aktualnie prowadzona kampania natywna dla marki Gerber doskonale wpisuje się w otoczenie redakcyjne aplikacji, co zwiększa szansę na zakończenie jej sukcesem.

Marka Gerber, by promować nową linię kaszek i deserków mleczno-owocowych dla najmłodszych – Gerber Organic, zdecydowała się na przeprowadzenie reklamowej kampanii natywnej w najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej gazetki reklamowe 📰 📲. Prezentacja tego typu treści doskonale wpisuje się w tematykę interesującą użytkowników aplikacji. Blix jest bowiem używany przez wielu młodych rodziców.

Wybranym formatem jest ad insert, czyli statyczna, natywna reklama fullpage wyświetlana między stronami gazetek kontekstowo pasujących do promowanego produktu. Więcej na temat tego i innych natywnych formatów reklamowych dostępnych w Blixie mogą Państwo przeczytać w naszej bazie wiedzy📚, a samą kreację reklamową – zobaczyć poniżej lub bezpośrednio w aplikacji 📲.

Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem kampanii natywnej dla swojej marki, zapraszamy do wypełnienia poniższego formularza 📝, by nasz Dział Handlowy mógł się z Państwem skontaktować .

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

Zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień 🎯.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera