Reklama natywna w praktyce

Reklama natywna w praktyce: Frosta

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Blix – najpopularniejsza w  Polsce aplikacja z gazetkami reklamowymi – to również kanał dystrybucji treści marketingowych. Z uwagi na stosowane formaty, z łatwością przemycić można reklamy, które w zasadzie w żaden sposób nie będą odróżniały się od otoczenia redakcyjnego, stając się natywnym nośnikiem marketingowym dla marek i nienachalną dla użytkowników formą reklamy.

Jedna z aktualnie realizowanych w Blixie natywnych kampanii reklamowych prowadzona jest dla marki Frosta. Celem akcji jest wsparcie promocji loterii dla konsumentów, w której pula nagród wynosi ponad 2 000 000 zł. Frosta zdecydowała się na format  ad insert, czyli statyczną reklamę natywną typu fullpage, wyświetlaną w kontekstowo dopasowanych gazetkach reklamowych w aplikacji Blix 📰 📲.

Więcej na temat natywnych formatów reklamowych, dostępnych w Blixie, mogą Państwo przeczytać w naszej bazie wiedzy 📚.

Reklamową kreację Frosty prezentujemy poniżej. Mogą Państwo zobaczyć ją również bezpośrednio w Blixie 📲.

Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem kampanii natywnej dla swojej marki, zapraszamy do wypełnienia poniższego formularza 📝, by nasz Dział Handlowy mógł się z Państwem skontaktować .

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

Zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień 🎯.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera