Reklama natywna w praktyce

Reklama natywna w praktyce: Słodka Chwila (Dr. Oetker)

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Aplikacja Blix jest doskonałym dowodem na to, że w mobile’u nie brakuje przestrzeni dla reklamy natywnej. Odpowiednio przygotowane i przeprowadzone kampanie są nieinwazyjne dla użytkowników i bardzo efektywne dla reklamodawców.

Jedna z aktualnie realizowanych w Blixie natywnych kampanii reklamowych prowadzona jest dla marki Dr. Oetker, właścicieli serii deserów instant Słodka Chwila. Celem akcji jest wsparcie promocji nowego smaku kisielu. Dr. Oetker zdecydował się na format  ad insert, czyli statyczną reklamę natywną typu fullpage, wyświetlaną w kontekstowo dopasowanych gazetkach reklamowych w aplikacji Blix 📰 📲.

Więcej na temat natywnych formatów reklamowych, dostępnych w Blixie, mogą Państwo przeczytać w naszej bazie wiedzy 📚.

Reklamową kreację Słodkiej Chwili prezentujemy poniżej. Mogą Państwo zobaczyć ją również bezpośrednio w Blixie 📲.

Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem kampanii natywnej dla swojej marki, zapraszamy do wypełnienia formularza znajdującego się na końcu wpisu 📝, by nasz Dział Handlowy mógł się z Państwem skontaktować .

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

Zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień 🎯.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera