Reklama natywna w praktyce

Reklama natywna w praktyce: Danio (Danone)

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Mobile wydaje się być najlepszą przestrzenią dla reklamy natywnej. Dowodem na to są skuteczne kampanie tego typu, realizowane w Blixie – najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, z której korzysta już ponad 1 000 000 zadowolonych użytkowników. Zapraszamy do zapoznania się z krótkim wpisem na temat aktualnie realizowanej kampanii natywnej dla Danio.

Kolejna z aktualnie realizowanych w Blixie natywnych kampanii reklamowych prowadzona jest dla Danone, właściciela między innymi marki Danio. Celem akcji jest wsparcie promocji nowego smaku serka, który dostępny jest w sieci Biedronka. Danone zdecydował się na format  ad insert, czyli statyczną reklamę natywną typu fullpage, wyświetlaną w kontekstowo dopasowanych gazetkach reklamowych w aplikacji Blix 📰 📲.

Więcej na temat natywnych formatów reklamowych, dostępnych w Blixie, mogą Państwo przeczytać w naszej bazie wiedzy 📚.

Reklamową kreację Danio prezentujemy poniżej. Mogą Państwo zobaczyć ją również bezpośrednio w Blixie 📲.

Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem kampanii natywnej dla swojej marki, zapraszamy do wypełnienia formularza znajdującego się na końcu wpisu 📝, by nasz Dział Handlowy mógł się z Państwem skontaktować .

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

Zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień 🎯.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera