Końcówka listopada to od wielu lat najlepsza okazja na to, by marki odnotowały rekordowe wyniki sprzedaży. W tym roku podczas Black Friday warto zdecydować się na skorzystanie z nowoczesnych kanałów. To ostatni dzwonek, by zainwestować w kampanię, która zwróci się z nawiązką!
Polacy coraz częściej stawiają na mobile
Z roku na rok przybywa w Polsce posiadaczy smartfonów. Jak wynika z raportu „POLSKA.JEST.MOBI 2018” współczynnik smartfonizacji w naszym kraju na koniec 2017 wyniósł aż 64%!
Źródło: POLSKA.JEST.MOBI 2018
48% Polaków deklaruje, że z urządzeń mobilnych połączonych z internetem korzysta w ciągu każdego dnia ponad 2 h. Szacuje się, że na koniec 2018 Polska dołączy do krajów mobile-centrycznych, czyli takich, w których korzystanie ze smartfonów i tabletów zdecydowanie przewyższa korzystanie z PC.
Źródło: POLSKA.JEST.MOBI 2018
Warto wykorzystać potencjał drzemiący w mobile’u i podczas Black Friday dotrzeć do klientów kanałami mobilnymi.
Polacy chętnie robią zakupy online
Zgodnie ze wspomnianym raportem, na koniec 2017, 40% Polaków dokonywało w kwartale przynajmniej jednego zakupu przez internet. Najchętniej wybierali asortyment z kategorii:
- odzież,
- elektronika,
- kosmetyki i perfumy,
- książki i artykuły muzyczne,
- wyposażenie domu,
- produkty dziecięce,
- produkty motoryzacyjne,
- akcesoria sportowe i turystyczne,
- artykuły spożywcze.
Źródło: POLSKA.JEST.MOBI 2018
Zakupy internetowe w 2017 dokonywane były za pośrednictwem urządzeń mobilnych przez 32% Polaków. Należy pamiętać jednocześnie o tym, że wielu konsumentów na ścieżce zakupowej korzysta z kilku urządzeń, dlatego digitalowe kampanie reklamowe powinny być zintegrowane w wielu kanałach.
Źródło: POLSKA.JEST.MOBI 2018
Black Friday – reklama mobilna to najlepszy wybór!
Z uwagi na rosnący odsetek konsumentów robiących zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych, w 2018 – z okazji Black Friday – warto zainwestować w reklamę w mobile’u. Najlepiej, jeśli tego typu kampanię przetestujemy we współpracy z wydawcami, którzy zebrali wokół siebie spore grono lojalnych, aktywnych odbiorców. Niewątpliwie aplikacje należące do grupy mobilnej Qpony.pl spełniają te wymagania. Blix i Qpony goszczą bowiem w smartfonach i tabletach ponad 1 500 000 użytkowników, dzięki czemu – za ich pośrednictwem – można dotrzeć do ogromnego audytorium i dać sobie szansę na osiągnięcie rekordowych przychodów podczas tegorocznego Black Friday.
Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem z okazji Black Friday kampanii dla swojej marki, zapraszamy do wypełnienia formularza znajdującego się na końcu wpisu 📝, by nasz Dział Handlowy mógł się z Państwem skontaktować. To ostatni moment, by dołączyć do dedykowanych folderów, jakie zostały stworzone z tej okazji w aplikacjach Blix i Qpony.
Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞 +48 530 559 774.
Zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień 🎯.