Poza Black Friday, o którym pisaliśmy wczoraj, wraz z końcem listopada nadarza się jeszcze jedna okazja na wygenerowanie najlepszej sprzedaży w całym roku. Mowa o Cyber Monday. Podpowiadamy, w jaki sposób reklamować swoje produkty i usługi, by odnotować rekordowe przychody. I choć kolejne święto dla łowców okazji odbędzie się już w najbliższy poniedziałek, jest jeszcze szansa na zorganizowanie najbardziej opłacalnej kampanii z okazji Cyber Monday!
Cyber Monday – Polacy robią zakupy przez internet
Tak, jak wspominaliśmy we wczorajszym wpisie poświęconym Black Friday, Polacy coraz chętniej korzystają z urządzeń mobilnych, za pośrednictwem których dokonują zakupów online. A Cyber Monday to przecież właśnie promocje na zakupy w sklepach internetowych.
Jak wynika z raportu „POLSKA.JEST.MOBI 2018″, na pytanie o najczęstsze aktywności w internecie, 70% Polaków odpowiada, że poszukują produktów, które zamierzają kupić, a aż 50% nie tylko szuka, ale i kupuje online. Warto wykorzystać nadarzającą się okazję i przekonać niezdecydowanych rabatem z okazji Cyber Monday.
Źródło: POLSKA.JEST.MOBI 2018
Co Polacy kupują online?
W tym samym raporcie czytamy o kategoriach, z których produkty i usługi Polacy chętnie kupują online. Widać tu spory udział urządzeń mobilnych, za pomocą których polscy konsumenci robią zakupy w internecie. Kupują m.in.:
- artykuły spożywcze,
- kosmetyki,
- odzież i obuwie,
- perfumy,
- karmę dla zwierząt,
- środki czystości,
- elektronikę,
- sprzęt AGD.
Źródło: POLSKA.JEST.MOBI 2018
Cyber Monday – postaw na reklamę mobilną!
Z uwagi na rosnący odsetek polskich konsumentów robiących zakupy online za pośrednictwem urządzeń mobilnych, w 2018 – z okazji Cyber Monday – warto zainwestować w reklamę w mobile’u. Najlepiej, jeśli tego typu kampanię przetestujemy we współpracy z wydawcami, którzy zebrali wokół siebie spore grono lojalnych, aktywnych odbiorców. Niewątpliwie aplikacje należące do grupy mobilnej Qpony.pl spełniają te wymagania. Blix i Qpony goszczą bowiem w smartfonach i tabletach ponad 1 500 000 użytkowników, dzięki czemu – za ich pośrednictwem – można dotrzeć do ogromnego audytorium i dać sobie szansę na osiągnięcie rekordowych przychodów podczas tegorocznego Cyber Monday.
Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem z okazji Cyber Monday kampanii dla swojej marki, zapraszamy do wypełnienia formularza znajdującego się na końcu wpisu 📝, by nasz Dział Handlowy mógł się z Państwem skontaktować. To ostatni moment, by dołączyć do dedykowanych folderów, jakie zostały stworzone z tej okazji w aplikacjach Blix i Qpony.
Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞 +48 530 559 774.
Zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień 🎯.