Blix

Cyber Monday 2018 już za 3 dni – osiągnij rekordową sprzedaż dzięki reklamie w mobile’u!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Poza Black Friday, o którym pisaliśmy wczoraj, wraz z końcem listopada nadarza się jeszcze jedna okazja na wygenerowanie najlepszej sprzedaży w całym roku. Mowa o Cyber Monday. Podpowiadamy, w jaki sposób reklamować swoje produkty i usługi, by odnotować rekordowe przychody. I choć kolejne święto dla łowców okazji odbędzie się już w najbliższy poniedziałek, jest jeszcze szansa na zorganizowanie najbardziej opłacalnej kampanii z okazji Cyber Monday!

Cyber Monday – Polacy robią zakupy przez internet

Tak, jak wspominaliśmy we wczorajszym wpisie poświęconym Black Friday, Polacy coraz chętniej korzystają z urządzeń mobilnych, za pośrednictwem których dokonują zakupów online. A Cyber Monday to przecież właśnie promocje na zakupy w sklepach internetowych.

Jak wynika z raportu „POLSKA.JEST.MOBI 2018″, na pytanie o najczęstsze aktywności w internecie, 70% Polaków odpowiada, że poszukują produktów, które zamierzają kupić, a aż 50% nie tylko szuka, ale i kupuje online. Warto wykorzystać nadarzającą się okazję i przekonać niezdecydowanych rabatem z okazji Cyber Monday.

Źródło: POLSKA.JEST.MOBI 2018

Co Polacy kupują online?

W tym samym raporcie czytamy o kategoriach, z których produkty i usługi Polacy chętnie kupują online. Widać tu spory udział urządzeń mobilnych, za pomocą których polscy konsumenci robią zakupy w internecie. Kupują m.in.:

  • artykuły spożywcze,
  • kosmetyki,
  • odzież i obuwie,
  • perfumy,
  • karmę dla zwierząt,
  • środki czystości,
  • elektronikę,
  • sprzęt AGD.

Źródło: POLSKA.JEST.MOBI 2018

Cyber Monday – postaw na reklamę mobilną!

Z uwagi na rosnący odsetek polskich konsumentów robiących zakupy online za pośrednictwem urządzeń mobilnych, w 2018 – z okazji Cyber Monday – warto zainwestować w reklamę w mobile’u. Najlepiej, jeśli tego typu kampanię przetestujemy we współpracy z wydawcami, którzy zebrali wokół siebie spore grono lojalnych, aktywnych odbiorców. Niewątpliwie aplikacje należące do grupy mobilnej Qpony.pl spełniają te wymagania. Blix i Qpony goszczą bowiem w smartfonach i tabletach ponad 1 500 000 użytkowników, dzięki czemu – za ich pośrednictwem – można dotrzeć do ogromnego audytorium i dać sobie szansę na osiągnięcie rekordowych przychodów podczas tegorocznego Cyber Monday.

Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem z okazji Cyber Monday kampanii dla swojej marki, zapraszamy do wypełnienia formularza znajdującego się na końcu wpisu 📝, by nasz Dział Handlowy mógł się z Państwem skontaktować. To ostatni moment, by dołączyć do dedykowanych folderów, jakie zostały stworzone z tej okazji w aplikacjach Blix i Qpony.

Mogą Państwo również skontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem mailowym 📧 reklamadlahandlu@blix.pl lub telefonicznie 📞  +48 530 559 774. 

Zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień 🎯.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera